final-logo-png

نرم افزار دایره طلایی سهام

نرم افزار تحلیل بنیادی سهام

تحلیل بنیادی آخرین گزارش شرکت کمرجان (آبان 99) 1399/09/11

دسته بندی :تحلیل بنیادی 1 دسامبر 2020 مدیر سایت 774

تحلیل بنیادی گزارش آبان 99شرکت کمرجان

دانلود نرم افزار دایره طلایی سهام با 48 ساعت تست رایگان

تحلیل بنیادی گزارش آبان 99 شرکت کمرجان

جدیدترین گزارش منتشر شده از شرکت تولیدی و بازرگانی مرجان کار با نماد کمرجان در تاریخ 1399/09/04 در ساانه کدال درج گردیده است و حاوی اطلاعات تولید و فروش شرکت در دوره یکماهه منتهی به 1399/08/30 بوده و به شرح زیر است .

گزارش آبان 99 شرکت کمرجان

آخرین گزارش منتشر شده شرکت کمرجان در سامانه کدال

در این مقاله با نگاه تحلیل بنیادی گزارش مذکور را بررسی و 3 استراتژی مهم تحلیل بنیادی را درباره این شرکت تحلیل می نماییم .

استراتژی های تحلیل بنیادی

استراتژی روند سودآوری شرکت کمرجان

استراتژی روند سودآوری در تحلیل بنیادی شرکت کمرجان

در شرکت کمرجان، نمودار مربوط به عدد TTM کاملا صعودی بوده و در شرایط بسیار مناسبی است . میزان رشد عدد TTM این شرکت در دوره سه ماهه سوم سال 1399(باتوجه به سال مالی شرکت) از دو دوره ماقبل آن بیشتر بوده است و می توان گفت شرکت کمرجان از فیلتر های مربوط به استراتژی روند سودآوری به خوبی عبور می نماید .

دانلود نرم افزار دایره طلایی سهام با 48 ساعت تست رایگان

استراتژی کانسلیم شرکت کمرجان

استراتژی کانسلیم در تحلیل بنیادی شرکت کمرجان

سود خالص مربوط به فعالیت سه ماهه سوم سال 99 (با توجه به سال مالی شرکت) شرکت کمرجان بالغ بر 25.525 میلیون ریال بوده است که به نسبت دوره مشابه در سال قبل به میزان بیش از 200% رشد و افزایش داشته است . ضمنا یکی از نکات مثبت در بررسی جدول کانسلیم این شرکت این است که این شرکت در عملکرد تمامی فصول سال 98 و 99 به سود رسیده است و این مبالغ سود فصلی شرکت از دوره های مشابه آن در سالهای قبل به میزان قابل توجهی بیشتر بوده است .

ضمنا سود مربوط به سه ماهه سوم سال 99 شرکت کمرجان اولین رتبه سود عالی فصلی در یکسال گذشته فعالیت این شرکت را داشته است . با توجه به تمامی این موارد باید گفت شرکت کمرجان از نظر استراتژی کانسلیم تحلیل بنیادی نیز در وضعیت بسیار مناسبی است .

استراتژی توان تعدیل شرکت کمرجان

این استراتژی از طریق بررسی و ارزیابی فروش ماهیانه و فصلی شرکت و همینطور مشخصه های اصلی فروش مانند نرخ و میزان فروش درباره وضعیت تحلیل بنیادی شرکت مورد بررسی اظهارنظر می نماید . در ذیل موارد مربوط به استراتژی توان تعدیل بررسی شده است .

فروش کل ماهیانه شرکت کمرجان

فروش کل ماهیانه در تحلیل بنیادی شرکت کمرجان

مبلغ کل فروش ماهیانه شرکت کمرجان در آبان ماه سال 99 بالغ بر 28.389 میلیون ریال بوده است که علاوه بر رشد مناسب به نسبت مهرماه سال 99، رشد مناسبی نیز به نسبت آبان ماه سال گذشته داشته است .
فروش کل فصلی شرکت کمرجان در فصل پاییز سال 99 نسبت به پاییز سال 98 به نسبت بسیار بالایی افزایش یافته است و این موضوع در تصویر فروش ماهیانه این شرکت نیز کاملا مشهود است .

دانلود نرم افزار دایره طلایی سهام با 48 ساعت تست رایگان

سهم فروش محصولات و محصول استراتژیک شرکت کمرجان

سهم فروش محصولات و محصول استراتژیک شرکت کمرجان

شرکت کمرجان در محصولات تولید خود در آبان ماه سال 99 محصول (تیغه 15) را با درصد بیشتری نسبت به محصولات دیگر خود به فروش رسانده است و لذا این محصول به عنوان محصول استراتژیک این شرکت مورد بررسی تحلیل بنیادی قرار می گیرد .

نرخ فروش محصول استراتژیک شرکت کمرجان

نسبت افزایش نرخ فروش محصول استراتژیک در تحلیل بنیادی شرکت کمرجان در فصل پاییز سال 99 نسبت به فصل تابستان در همین سال به نسبت قابل توجه و مناسبی افزایش یافته است . این نمودار همانطور که در تصویر نیز مشخص است در سال 99 روند کاملا صعودی و در حال افزایش داشته است.

میزان (تعداد) فروش محصول استراتژیک شرکت کمرجان

میزان (تعداد) فروش محصول استراتژیک شرکت کمرجان

نمودار مربوط به میزان فروش محصول استراتژیک شرکت کمرجان در طول سال 99 گرچه دارای نوسانات زیادی بوده است و گاهی نیز روند نزولی به خود گرفته است ولی همواره در مقایسه با نمودار مشابه در سال 98 دارای برتری و رشد بوده و از این جهت شرکت کمرجان از نظر این بخش از تحلیل بنیادی در وضعیت مناسبی است .

سایر موارد تحلیلی شرکت کمرجان

در گزارش منتشر شده از شرکت کمرجان که در این مقاله درباره تحلیل بنیادی شرکت کمرجان مورد بررسی قرار گرفت، 2 آیتم زیر از مبحث فروش منعکس شده است که در نرم افزار دایره طلایی سهام نیز دارای نمودار مقایسه ای است و می توان آن را از نگاه تحلیل بنیادی بررسی نمود هرچند که این 2 آیتم از موضوعات مهم در تحلیل بنیادی نیست ولی بررسی آن ها درکنار سایر مشخصه های فروش، دید بهتری از وضعیت تولید و فروش شرکت مورد بررسی ارائه می کند .

درشرکت کمرجان، میزان تولید و مبلغ فروش محصول استراتژیک نیز در وضعیت مناسب و شرایط مطلوبی است و هریک از این دو نمودار را می توان به تنهایی درحالت صعود و رشد بوده است .

در دید کلی و در تحلیل بنیادی شرکت کمرجان مشاهده می شود این شرکت در تمامی قسمت های تحلیل بنیادی در شرایط بسیار مناسب و عالی قرار دارد و شاید بتوان خرید سهم این شرکت در بازار بورس را با نگاه بلند مدت (حداقل یکساله) دردستور کار داشت .
در تمامی قسمت های مربوط به تحلیل بنیادی که در این مقاله مورد ارزیابی قرار گرفت، شرکت کمرجان دارای شرایط قابل قبولی بوده است که انتظار می رود روند مناسب این شرکت در بهبود شرایط بنیادی در ماه های آینده نیز ادامه یابد .

دانلود نرم افزار دایره طلایی سهام با 48 ساعت تست رایگان

درباره نرم افزار دایره طلایی سهام

نرم افزار دایره طلایی سهام به عنوان تنها نرم افزار تحلیل بنیادی بورس وظیفه شناسایی و معرفی سهام بنیادی را به عهده دارد .

این نرم افزار تنها با چند کلیک بهترین سهام بنیادی را در اختیار شما قرار می دهد تا در معاملات خود در بازار بورس آنها را بکارگیرید.

با استفاده از این نرم افزار تحلیل بنیادی که همواره به تحلیل پیچیده و رمان بر معروف بوده است، به عملی آسان و شیرین و سریع تبدیل خواهد شد

که کمک شایانی در انتخاب سهام برای خرید خواهد نمود .

 

نویسنده امیرحسین قربان زاده

موفق و پیروز باشید

 

مطالب زیر را حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: