تحلیل بنیادی آخرین گزارش فصلی شرکت ثشاهد  (سه ماه اول 1400)

دسته بندی :تحلیل بنیادی 19 نوامبر 2020 مدیر سایت 1920

تحلیل بنیادی آخرین گزارش فصلی شرکت ثشاهد
(سه ماه اول 1400) 1399/08/29

 

دانلودنرم افزار دایره طلایی سهام با۴۸ ساعت تست رایگان

تحلیل بنیادی آخرین گزارش فصلی شرکت ثشاهد

آخرین گزارش منتشر شده از شرکت سرمایه گذاری شاهد با نماد ثشاهد، اطلاعات و صورتهای مالی میاندوره ای دوره سه ماهه منتهی به 1399/06/31 است که در سامانه کدال نیز درج گردیده است به شرح زیر است . در این مقاله به تحلیل بنیادی این گزارش می پردازیم .

به این نکته توجه کنید که این شرکت سال مالی 1399 خود را در تاریخ 1399/03/31 به پایان رسیده است و عملیات مالی مربوط به سال مالی 1400 خود را آغاز نموده است .

صورتحساب سود و زیان شرکت ثشاهد

صورتحساب سود و زیان در تحلیل بنیادی شرکت ثشاهد

آخرین گزارش شرکت ثشاهد مندرج در سایت کدال

 

از میان صورتحساب هایی که در آخرین گزارش شرکت سرمایه گذاری شاهد منتشر شده است صورتحساب سود و زیان این شرکت به دلیل اهمیت بیشتر و همچنین انعکاس مبلغ سود دوره مورد بررسی در این صورتحساب مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است .

در صورتحساب سود و زیان این شرکت در عملیات دوره سه ماهه اول سال مالی 1400، مبلغ 436.367 میلیون ریال سود خالص شناسایی شده است که عینا به عنوان سود خالص دوره در نظر گرفته می شود و در تحلیل بنیادی شرکت ثشاهد در بخش استراتژی سودآوری و استراتژی کانسلیم اثرگذار خواهد بود .

دانلودنرم افزار دایره طلایی سهام با۴۸ ساعت تست رایگان

استراتژی روند سودآوری شرکت ثشاهد

استراتژی روند سودآوری در تحلیل بنیادی شرکت ثشاهد

نمودار مربوط به عدد TTM شرکت ثشاهد کاملا صعودی بوده و از دوره سه ماهه سوم سال 99 رشد مناسبی به خود گرفته است و با درصد قابل قبولی نیز افزایش یافته است و عدد TTM این شرکت در آخرین دوره گزارش شده نیز بالاتر از دو دوره قبلی خود است که از نظر استراتژی روند سودآوری تحلیل بنیادی شرایط مناسبی محسوب می شود.

استراتژی کانسلیم شرکت ثشاهد

استراتژی کانسلیم در تحلیل بنیادی شرکت ثشاهد

دانلودنرم افزار دایره طلایی سهام با۴۸ ساعت تست رایگان

مبلغ سود گزارش شده در صورتحساب سود وزیان شرکت ثشاهد به عنوان سود سه ماهه اول سال مالی 1400 این شرکت قلمداد و در جدول مربوط به استراتژی کانسلیم درج می گردد . این مبلغ سود به نسبت دوره مشابه سال گذشته 369% افزایش پیدا کرده است . از طرفی نیز مبلغ سود گزارش شده دومین عملکرد عالی این شرکت در سودسازی در یکساب گذشته فعالیت این شرکت بوده است .

لذا این شرکت از فیلتر های مربوط به استراتژی کانسلیم تحلیل بنیادی نیز به خوبی عبور می نماید .

با بررسی تمامی موارد بالا نتیجه می شود شرکت سرمایه گذاری شاهد از نظر تحلیل بنیادی وضعیت مناسبی دارد و از فیلتر های این تحلیل به خوبی عبور نموده است .

 

نویسنده امیرحسین قربان زاده

موفق و پرسود باشید

 

مطالب زیر را حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: