تحلیل بنیادی آخرین گزارش فصلی صندوق سرمایه گذاری زر (سه ماهه اول 1400) 1399/08/30

دسته بندی :تحلیل بنیادی 20 نوامبر 2020 مدیر سایت 791

تحلیل بنیادی آخرین گزارش فصلی صندوق سرمایه گذاری زر
(سه ماهه اول 1400) 1399/08/30

صندوق سرمایه گذاری زر

 

دانلودنرم افزار دایره طلایی سهام با۴۸ ساعت تست رایگان

تحلیل بنیادی آخرین گزارش فصلی شرکت سرمایه گذاری زر (سه ماهه اول 1400)

گزارش فعالیت سه ماهه اول سال مالی 1400 صندوق سرمایه گذاری زرافشان امید ایرانیان با نماد زر تحت نام اطلاعات و صورتهای مالی میان دوره ای دوره سه ماهه اول سال مالی 1400 بر روی سامانه کدال درج گردید و این مقاله با استفاده از این اطلاعات و صورتهای مالی به بررسی وضعیت تحلیل بنیادی این شرکت پرداخته است .

صورتحساب سود و زیان صندوق زر

صورتحساب سود و زیان در تحلیل بنیادی صندوق زر

آخرین گزارش صندوق زر مندرج در سایت کدال

 

صندوق سرمایه گذاری زرافشان امید ایرانیان در دوره سه ماهه اول سال مالی 1400 خود موفق به نیل به مبلغ سودی بالغ بر 1.844.432 میلیون ریال از محل فعالیت های مالی خود شده است که به نسبت دوره مشابه سال گذشته رشد قابل قبولی داشته است . به دلیل اینکه سه ماهه اول سال مالی 1400 در این شرکت اولین فصل کاری این شرکت به حساب می آید اعداد موجود در صورتحساب سود و زیان این شرکت به تنهایی در گزارشات منعکس خواهد شد .

استراتژی روند سودآوری صندوق زر

استراتژی روند سودآوری در تحلیل بنیادی صندوق زر

نمودار عدد TTM صندوق زر در سه ماهه اول سال مالی 1400 این شرکت دارای روند کاملا صعودی بوده و با درصد رشد مناسبی پیش رفته است که در طول فعالیت این صندوق در ادوار گذشته بی سابقه بوده است . لذا این صندوق از فیلترهای موجود در استراتژی روند سودآوری در تحلیل بنیادی به سادگی عبور کرده و عملکرد مناسبی در این بخش دارد .

استراتژی کانسلیم صندوق زر

استراتژی کانسلیم در تحلیل بنیادی صندوق زر

عدد سود خالص دوره سه ماهه اول سال مالی 1400 صندوق زر به مبلغ مندرج در صورتحساب این شرکت به میزان 1.844.432 میلیون ریال در جدول مربوط به استراتژِی کانسلیم تحلیل بنیادی این صندوق جایگذاری و بررسی و ارزیابی می گردد . عدد سود گزارش شده فصل مذکور در این صندوق سرمایه گذاری به نسبت دوره مشابه سال قبل آن به میزان بسیار قابل ملاحظه ای رشد کرده است و این صندوق در سه ماهه های سپری شده در یکسال گذشته به عالی ترین مبلغ سود در سه ماهه مورد بررسی دست یافته است .

 

دانلودنرم افزار دایره طلایی سهام با۴۸ ساعت تست رایگان

وضعیت بنیادی صندوق زر

با بررسی و ارزیابی اطلاعات تحلیل بنیادی که در مطالب این مقاله بررسی گردید باید گفت صندوق زر از نظر تحلیل بنیادی در وضعیت بسیار مناسبی است و اطلاعات و صورتهای مالی این شرکت در دوره سه ماهه منتهی به 1399/07/14 این شرکت در این موفقیت نقش موثری داشته است . این تحلیل با استفاده از نرم افزار دایره طلایی سهام که تنها نرم افزار شناسایی و معرفی سهام بنیادی و همینطور تنها نرم افزار تحلیل بنیادی بازار بورس اوراق بهادار تهران است انحام شده است .

 

نویسنده امیرحسین قربان زاده

موفق و پرسود باشید

 

 

 

 

 

مطالب زیر را حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: