تحلیل بنیادی آخرین گزارش فصلی 6 ماهه ارفع 1399/8/24

دسته بندی :تحلیل بنیادی 14 نوامبر 2020 مدیر سایت 790

تحلیل بنیادی آخرین گزارش فصلی 6 ماهه ارفع 1399/8/24دانلودنرم افزاردایره طلایی سهام با 48 ساعت تست رایگان

تحلیل بنیادی آخرین گزارش فصلی 6 ماهه ارفع 1399/8/24

آخرین گزارشی که از شرکت آهن و فولاد ارفع ایران با نماد ارفع بر روی سامانه کدال درج شده است ، اطلاعات و صورتهای مالی میان دوره ای ۶ ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ (حسابرسی نشده) می باشد که حاوی اطلاعات صورتهای مالی شرکت آهن و فولاد ارفع مربوط به سه ماهه دوم سال ۹۹ است و به شرح زیر می باشد .

صورتحساب سود و زیان شرکت آهن و فولاد ارفع

صورتحساب سود و زیان شرکت آهن و فولاد ارفع

در صورتحساب سودو زیان منتشر شده از شرکت آهن و فولاد ارفع ، کل سود کسب شده و محقق شده دوره ۶ ماهه اول سال ۱۳۹۹ بالغ بر ۹,۲۲۹,۶۲۷ میلیون ریال می باشد که این عدد سود برای بررسی و تحلیل بنیادی باید به صورت عدد TTM جهت بررسی استراتژی روند سودآوری و بصورت سود خالص مربوط به ۳ ماهه دوم سال ۹۹ جهت بررسی استراتژی کانسلیم منعکس شود .

استراتژی روند سودآوری شرکت آهن و فولاد ارفع

استراتژی روند سودآوری شرکت آهن و فولاد ارفع

همانطور که در تصویر بالا می بینید ، عدد TTM در دوره عملیات سه ماهه دوم سال ۹۹(مطابق با محاسبات و فرمول خاص TTM) به عددی مثبت و صعودی رسیده است که این مقدار رشد به بیش از 48 درصد رسیده است .

تغییر عدد TTM با رشد 48 درصد نسبت به گزارش قبلی  نشان از شرایط مطلوب در بحث استراتژی روند سودآوری شرکت آهن و فولاد ارفع می باشد .

استراتژی کانسلیم شرکت آهن و فولاد ارفع

استراتژی کانسلیم شرکت آهن و فولاد ارفع

سود خالص عملکرد سه ماهه دوم سال ۹۹ شرکت آهن و فولاد ارفع ، همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، چنان رشد و فزونی نسبت به دوره قبل داشته است که این میزان رشد در دوره فصلی در شرکت آهن و فولاد ارفع از سال تمامی گزارش های کانسلیم شش ماهه شرکت آهن و فولاد ارفع  که در دسترس است بی سابقه بوده است و لذا شرکت آهن و فولاد ارفع از لحاظ استراتژی کانسلیم نیز شرایط مناسب و قابل قبولی دارد .

دراین مقاله فقط گزارش فصلی شرکت آهن و فولاد ارفع را مورد بررسی قرارداده ایم و چنانچه نیاز به بررسی گزارش ماهیانه داشتید می توانید به نرم افزاردایره طلایی سهام مراجعه کنید.

شما می توانید با استفاده از نرم افزار دایره طلایی سهام علاوه بر این سهم سایر سهم های بازار بورس ایران را نیز تحلیل نموده و پارامترهای تحلیلی بیشتری از شرکتهای بورسی را از طریق نرم افزار دایره طلایی سهام بررسی و تحلیل نمایید .

تحلیل بنیادی ارفع  در تاریخ 1399/8/24 و برمبنای آخرین عملکرد فصلی 6 ماهه شرکت آهن و فولاد ارفع تحلیل وبررسی شده است و بنیاد این شرکت با ارائه گزارش عملکرد جدید تغییر می کند.

دانلودنرم افزاردایره طلایی سهام با 48 ساعت تست رایگان

نویسنده: محسن ابراهیم زاده

مطالب زیر را حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: