تحلیل بنیادی آخرین گزارش شرکت فرابورس

دسته بندی :تحلیل بنیادی 3 اکتبر 2020 مدیر سایت 730

تحلیل بنیادی آخرین گزارش شرکت فرابورس

دانلودنرم افزار دایره طلایی سهام با۴۸ ساعت تست رایگان

گزارش عملکرد ماهیانه شرکت فرابورس

گزارش فعالیت یکماهه شرکت فرابورس منتهی به پایان شهریور ماه سال 1399 که در تاریخ 07/07/1399در سایت کدال درج شده است به شرح زیر است :

در این مقاله به تحلیل بنیادی آخرین گزارش شرکت فرابورس می پردازیم .

گزارش عملکرد ماهیانه شرکت فرابورس

آخرین گزارش فرابورس مندرج در سایت کدال

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید شرکت فرابورس گزارش فعالیت های انجام خدمات خود در شهریور ماه سال 99 را
در سایت کدال درج نموده است و اطلاعات زیر توسط نرم افزار دایره طلایی سهام از آن استخراج و در این مقاله منعکس گردیده است .

فروش کل ماهیانه شرکت فرابورس

فروش کل ماهیانه شرکت فرابورس

طبق اطلاعاتی که در گزارش فعالیت های شهریور ماه سال 99 شرکت فرابورس در سایت کدال قرار گرفته است و در تصویر فوق نیز مشهود است ، شرکت فرابورس در فعالیت های شهریور ماه سال 99 خود موفق به دستیابی به مبلغ 374.370 میلیون ریال از محل ارائه خدمات خود شده است که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشد 246 درصدی را نشان می دهد.

با این وجود رقم ارائه خدمات این شرکت در شهریور ماه نسبت به ماه های گذشته سال جاری در حال کاهش می باشد
که البته متاثر از وضعیت حال حاضر بورس و فرابورس است ولی در حالت کلی روند رشد میزان ارائه خدمات این شرکت
در ماه های پشت سر گذاشته شده در سال 99 رضایت بخش نیست.

دانلودنرم افزار دایره طلایی سهام با۴۸ ساعت تست رایگان

فروش ماهیانه تجمعی شرکت فرابورس

فروش ماهیانه تجمعی شرکت فرابورس

فروش تجمعی شرکت فرابورس با رشد بهتری نسبت به رشد تفکیک شده ماهانه ( موضوع بند قبلی این مقاله) روبروست. همانطور که در تصویر بالا در گزارش فعالیت های ماهانه شرکت فرابورس که توسط نرم افزار دایره طلایی سهام بصورت تجمعی و گرافیکی نمایش داده شده است ، می بینیم که در شهریور ماه سال 1399 شرکت فرابورس بیشترین مقدار ارائه خدمات خود را به نسبت ماه های گذشته سال 99 و همچنین دوره های مشابه در سال های پیشین خود داشته است و این روند تقریبا از آذر ماه سال 98 همزمان با رشد شاخص بورس و فرابورس آغاز شده و تا کنون نیز ادامه دارد.

البته بررسی رشد ماهیانه و رشد تجمعی مبلغ ازائه خدمات شرکت فرابورس در کنارهم در حالت کلی حکایت از این دارد که این شرکت در ارائه خدمات خود روند رو به رشدی را در پیش گرفته است ولی بهبود عملکرد در بخش ماهیانه را برای ماه های آینده باید در دستور کار خود قرار دهد .

سهم محصولات از ارائه خدمات و محصول استراتژیک شرکت فرابورس

سهم محصولات از ارائه خدمات و محصول استراتژیک شرکت فرابورس

طبق آنچه در تصویر مشاهده می کنید که برگرفته از گزارش فعالیت ماهانه شرکت فرابورس در شهریور ماه سال 99 می باشد ، این شرکت در بخش کارمزد معاملات بیشترین خدمات را ارائه کرده است لذا این خدمات محصول استراتژیک این شرکت قلمداد می شود .

این شرکت خدمات دیگری را نیز ارائه می دهد که سهم کمی از درآمد ازائه خدمات شرکت را شامل می شود و بیشترین این رقم مربوط به کارمزد ارائه خدمات است لذا این دسته از خدمات محصول استراتژیک این شرکت می باشد .

دانلودنرم افزار دایره طلایی سهام با۴۸ ساعت تست رایگان

مبلغ فروش محصول استراتژیک شرکت فرابورس

مبلغ فروش محصول استراتژیک شرکت فرابورس

همانطور که می دانید شرکت فرابورس از گروه شرکتهای خدماتی به حساب می آید و از این رو این شرکت مانند شرکتها تولیدی و صنعتی حاضر در بورس تولید محصول و به طبع آن فروش محصول ندارد لذا در این شرکت عملا نرخ و میزان فروش و همچنین میزان تولید نیز محاسبه و در نظر گرفته نمی شود .

طبق آنچه در تصویر می بینید شرکت فرابورس در شهریور ماه سال 1399 موفق به کسب 316.437 میلیون ریال درآمد ( فروش ) شده است که با وجود نزول مقداری نسبت به ماه های گذشته سالجاری همچنان از میانگین مدت مشابه در سال گذشته بسیار بالاتر است .

البته شرکت فرابورس به طبع شرایط حاکم بر بازار بورس ایران در ماه های اخیر ، نتوانسته است روند رو به رشد ارائه خدمات خود را ادامه دهد ولی احتمالا با توجه به برتری چند برابری مبلغ ارائه خدمات این شرکت نسبت به میانگین مبلغ ارائه خدمات در کل سال 1398 احتمالا با برگشت بازار و بهبود شرایط بازار بورس احتمالا شاهد اوج گیری دوباره این اعداد و ارقام در این شرکت خواهیم بود .

دانلودنرم افزار دایره طلایی سهام با۴۸ ساعت تست رایگان

وضعیت بنیادی شرکت فرابورس

شرکت فرابورس از نظر مولفه های تحلیل بنیادی ( استراتژی روند سودآوری ، استراتژی گانسلیم و استراتژی توان تعدیل ) شرایط بسیار خوبی دارد و
یکی از سهم های بنیادی بازار بورس به حساب می آید .

شما می توانید تحلیل بنیادی این شرکت و همچنین سایر شرکتها و نمادهای بازار بورس ایران را با استفاده از نرم افزار دایره طلایی سهام بررسی و
بهترین سهام بنیادی بورس را مدنظر قرار دهید .

نتیجه گیری

طبق تمامی مواردی که در گزارش فعالیت ماهیانه شرکت فرابورس که در این مقاله نیز به تفسیر آن پرداختیم ، مشاهده می شود این شرکت با توجه به وضعیت بنیادی مناسب و همچنین اقبال و توجهی که در بازار بورس متوجه این سهم می باشد ، احتمالا پس از بازگشت شرایط عادی به بازار بورس ، یکی از سهم های پیشتاز در بازار بورس خواهد بود.

 

نویسنده امیرحسین قربان زاده

موفق و پرسود باشید

 

مطالب زیر را حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: