final-logo-png

نرم افزار دایره طلایی سهام

نرم افزار تحلیل بنیادی سهام

تحلیل بنیادی آخرین گزارش ماهانه شرکت حفاری (آبان ماه 99) 1399/09/12

دسته بندی :تحلیل بنیادی 2 دسامبر 2020 مدیر سایت 1344

تحلیل بنیادی گزارش آبان ماه 99 شرکت حفاری

 

دانلود نرم افزار دایره طلایی سهام با 48 ساعت تست رایگان

تحلیل بنیادی گزارش آبان ماه 99 شرکت حفاری

آخرین گزارش منتشر شده از شرکت حفاری شمال با نماد حفاری در تاریخ 1399/09/11 با عنوان گزارش فعالیت ماهیانه دوره 1 ماهه منتهی به 1399/08/30 در سامانه کدال درج گزدید و به شرح زیر است .

گزارش آبان ماه 99 شرکت حفاری

آخرین گزارش منتشر شده شرکت حفاری در سامانه کدال

 

 

از آنجایی که این گزارش حاوی اطلاعات تولید و فروش (ارائه خدمات) این شرکت در دوره مورد بررسی است لذا در قسمت استراتژی توان تعدیل در نرم افزار دایره طلایی سهام قابل تحلیل و بررسی است .

استراتژی های تحلیل بنیادی

در نرم افزار دایره طلایی سهام تمامی شرکتهای بورسی از طریق 3 استراتژی تحلیل و بررسی می شوند و عبور از فیلتر های هریک از این استراتژی ها یک پله موفقیت شرکتها در عبور از فیلتر بنیادی و قرارگیری در زمره شرکتهای بنیادی خواهد بود .

استراتژی روند سودآوری شرکت حفاری

استراتژی روند سودآوری در تحلیل بنیادی شرکت حفاری

استراتژی روند سودآوری یا (TTM) از طریق تشکیل نموداری که در تصویر فوق مشاهده می کنید، درباره وضعیت این استراتژی در شرکت موردبررسی اظهار نظر می نماید . نمودار روند سودآوری شرکت حفاری شمال کاملا صعودی است و عدد TTM این شرکت در دوره سه ماهه دوم سال 99 به میزان قابل توجهی نیز افزایش داشته است و از دو دوره گذشته خود نیز به میزان قابل قبولی بالاتر بوده است . با این وضعیت شرکت حفاری از فیلتر های مربوط به استراتژی روند سودآوری عبور کرده است .

استراتژی کانسلیم شرکت حفاری

استراتژی کانسلیم در تحلیل بنیادی شرکت حفاری

استراتژی کانسلیم با در نظر گرفتن سود خالص فصلی شرکت و مقایسه آن با دوره مشابه سال گذشته درباره وضعیت استراتژی کانسلیم شرکتهای بورسی اظهارنظر می نماید . در شرکت حفاری سود خالص دوره سه ماهه دوم سال 99، بالغ بر 10.197.707 میلیون ریال بوده است که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل به میزان بیش از 500% افزایش داشته است . همچنین این مبلغ سود در یکسال گذشته فعالیت این شرکت رتبه اول بهترین مبلغ سود فصلی را داشته است . بنابراین شرکت حفاری شمال از فیلترهای استراتژی کانسلیم عبور می نماید .

استراتژی توان تعدیل شرکت حفاری

استراتژی توان تعدیل بوسیله بررسی مبالغ فروش (ارائه خدمات) و سایر مشخصه های آن بررسی می شود که عبارتند از :

مبلغ فروش ماهیانه شرکت حفاری

مبلغ فروش ماهیانه در تحلیل بنیادی شرکت حفاری

مبلغ کل فروش ماهیانه شرکت حفاری شمال در آبان ماه سال 1399 بالغ بر 1.793.168 میلیون ریال بوده اس که ضمن روند و شیب صعودی نسبت به ماه های سپری شده در سال 99، بیشترین فروش ماهیانه این شرکت از سال 96 بعد از شهریور ماه سال 99 بوده است .

از طرفی نیز میزان فروش فصلی این شرکت در فصل پاییز سال 99 نسبت به فصل تابستان در سال 99 به میزان 131% بیشتر بوده است که نشان از شرایط مطلوب این شرکت در فروش مایهانه و فصلی است .

 

دانلود نرم افزار دایره طلایی سهام با 48 ساعت تست رایگان

سهم فروش محصولات و محصول استراتژیک شرکت حفاری

سهم فروش محصولات و محصول استراتژیک شرکت حفاری

همانطور که در تصویر فوق مشاهده می کنید (درآمد حاصل از خدمات جانبی) بیشترین میزان فروش ماهیانه در آبان ماه سال 99 بوده است و از این جهت این محصول به عنوان محصول استراتژیک شرکت حفاری شناخته شده و مورد بررسی تحلیل بنیادی قرار می گیرد.

مبلغ فروش محصول استراتژیک شرکت حفاری

مبلغ فروش محصول استراتژیک شرکت حفاری

شرکت حفاری شمال از دسته شرکت های خدماتی در بازار بورس ایران است . این دسته از شرکتها از ارائه خدمات خود سود می کنند و لذا مباحث مربوط به فروش در این شرکتها موضوعیت ندارد  فقط مبلغ کل فروش (ارائه خدمات) در این شرکتها مورد توجه تحلیل بنیادی است .

درشرکت حفاری، در کل سال 99 مبلغ کل درآمد ارائه خدمات در محصول استراتژیک این شرکت صعودی و در حال رشد نبوده است ولی در ماه های مربوط به فصل پاییز این شرکت درآمد خود از محل ارائه خدمات را به شکل قابل توجهی صعودی و افزایشی نموده است و از این جهت در شرایط مناسبی قرار گرفته است .

 

دانلود نرم افزار دایره طلایی سهام با 48 ساعت تست رایگان

درباره نرم افزار دایره طلایی سهام

نرم افزار دایره طلایی سهام به عنوان تنها نرم افزار تحلیل بنیادی بورس وظیفه شناسایی و معرفی سهام بنیادی را به عهده دارد .

این نرم افزار تنها با چند کلیک بهترین سهام بنیادی را در اختیار شما قرار می دهد تا در معاملات خود در بازار بورس آنها را بکارگیرید.

با استفاده از این نرم افزار تحلیل بنیادی که همواره به تحلیل پیچیده و زمان بر معروف بوده است، به عملی آسان و شیرین و سریع تبدیل خواهد شد

که کمک شایانی در انتخاب سهام برای خرید خواهد نمود .

 

نویسنده امیرحسین قربان زاده

موفق و پرسود باشید

 

مطالب زیر را حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: