final-logo-png

نرم افزار دایره طلایی سهام

نرم افزار تحلیل بنیادی سهام

تحلیل بنیادی گزارش ماهیانه شرکت همکاران سیستم (مهرماه) 1399/08/18

دسته بندی :تحلیل بنیادی 8 نوامبر 2020 مدیر سایت 1060

تحلیل بنیادی آخرین گزارش ماهیانه شرکت همکاران سیستم
(مهرماه 99) 1399/08/18

 

دانلودنرم افزار دایره طلایی سهام با۴۸ ساعت تست رایگان

تحلیل بنیادی آخرین گزارش ماهیانه شرکت همکاران سیستم

آخرین گزارش منتشر شده از شرکت همکاران سیستم با نماد سیستم، گزارش عملکرد ماهانه دوره 1 ماهه منتهی به 1399/07/30 است که شامل اطلاعات تولید و فروش ماهیانه این شرکت بوده و در تاریخ 1399/08/10 در سامانه کدال درج گردیده به شرح زیر می باشد .

تحلیل بنیادی آخرین گزارش ماهیانه شرکت همکاران سیستم

در این مقاله با نگاه تحلیل بنیادی گزارش مذکور و اطلاعات مندرج در آن را بررسی می نماییم .

 

فروش ماهیانه شرکت همکاران سیستم

فروش ماهیانه شرکت در تحلیل بنیادی همکاران سیستم

شرکت همکاران سیستم در مهرماه سال 99 مبلغ فروش بالغ بر 183.501 میلیون ریال داشته است که با وجود افزایش 70 درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته ، نتوانسته است نسبت به ماه های سپری شده از سال 99 فزونی چشمگیری داشته باشد و حتی نسبت به شهریورماه سال 99 نیز فروش کمتری داشته است .

شرکت سیستم در فصل پاییز (در حال حاضر فقط مهرماه ) نسبت به فصل پاییز سال 98 حدود 85 درصد برتری در فروش ماهیانه دارد که البته باید دید در ماه های پیش رو با این روند مبلغ فروش ماهیانه باز هم این برتری پابرجا خواهد بود یا نه .

 

فروش ماهیانه تجمیعی شرکت همکاران سیستم

فروش ماهیانه تجمیعی در تحلیل بنیادی شرکت همکاران سیستم

مجموع مبلغ فروش شرکت همکاران سیستم در 7 ماهه اول سال 1399 بالغ بر 1.208.521 میلیون ریال بوده است و این درحالی است که مبلغ فروش این شرکت در طول سال 98 مبلغ 1.489.320 میلیون ریال بوده است  . با ادامه روند رشد فروش شرکت همکاران سیستم احتمالا در آبانماه سال 99 بیش از میزان مبلغ فروش در سال 98 فروش تحمیعی خواهد داشت ولی باید توجه کنید که فروش تفکیکی ماهیانه این شرکت در حال صعود و رشد نمی باشد .

 

دانلودنرم افزار دایره طلایی سهام با۴۸ ساعت تست رایگان

 

سهم فروش محصولات و محصول استراتژیک شرکت همکاران سیستم

شرکت همکاران سیستم از گروه شرکتهای خدماتی در بازار بورس به حساب می آید و از این روی محصول تولیدی در این شرکت وجود ندارد . با این حال محصول فروش نرم افزار به دلیل اینکه نسبت به بقیه محصولات فروش بالاتری داشته است به عنوان محصول استراتژیک قلمداد شده و بررسی و تحلیل بر روی این محصول انجام می پذیرد .

 

مبلغ کل فروش محصول استراتژیک شرکت همکاران سیستم

در ابتدا لازم به ذکر است در شرکت همکاران سیستم به علت غیرتولیدی بودن آن اطلاعات فروش از جمله نرخ و میزان فروش

در دسترس نیست و در این گروه از شرکتها تنها مبلغ کل فروش ماهیانه محصول استراتژیک شرکت بررسی می شود .

در تحلیل نمودار مبلغ فروش محصول استراتژیک شرکت همکاران سیستم با وجود برتری مبلغ فروش نسبت به مدت مشابه در سال 99، ولی این مبلغ نسبت به ماه گذشته در سال 99 دارای نزول و کاهش بوده است . البته شرکت همکاران سیستم از این فیلتر تحلیل بنیادی عبور می نماید ولی باید در ماه آینده عملکرد این شرکت در این بخش را به دقت زیرنظر گرفت .

 

دانلودنرم افزار دایره طلایی سهام با۴۸ ساعت تست رایگان

وضعیت تحلیل بنیادی شرکت همکاران سیستم

تحلیل بنیادی دارای 3 استراتژی مهم به شرح زیر است که عدم عبور شرکت از هریک از حداقل های این استراتژی ها منجر به عدم بنیادی محسوب شدن شرکت مورد بررسی خواهد بود .

استراتژی روند سودآوری شرکت همکاران سیستم

نمودار پیشرفت عدد TTM این شرکت به خوبی حالت صعودی داشته و رو به رشد است . از این رو این شرکت از فیلتر های این استراتژی به خوبی عبور می نماید .

 

استراتژی کانسلیم شرکت همکاران سیستم

7مبلغ سود خالص دوره سه ماهه دوم (فصل تابستان) سال 99 شرکت همکاران سیستم بیش از 200 درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته این شرکت رشد داشته است و ضمنا این مبلغ سود دومین رتبه سود عالی در یکسال گذشته این شرکت است بنابراین شرکت همکاران سیستم از فیلتر های این استراتژی نیز عبور می نماید .

 

استراتژی توان تعدیل شرکت همکاران سیستم

این استراتژی نیز که در سطور بالایی این مقاله به تفضیل بررسی شد در شرایط مناسب و مطلوبی است ولی میزان فروش ماهیانه و همچنین مبلغ فروش محصول استراتژیک این شرکت را برای ماه های آینده باید به دقت زیر نظر داشت .

 

پیشنهاد می‌کنم پس از دریافت کد بورسی ، برای شرکت در کلاس آموزش بورس کالج تی بورس اینجا کلیک کنید.

 

 

نویسنده امیرحسین قربان زاده

موفق و پیروز باشید

 

 

 

 

مطالب زیر را حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: