گزارش تحلیلی بنیادی عملکرد شهریور ماه شرکت کنور

دسته بندی :تحلیل بنیادی 30 سپتامبر 2020 مدیر سایت 752

گزارش تحلیل بنیادی آخرین گزارش منتشر شده شرکت کنور ( شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبا نور)

گزارش تحلیلی آخرین گزارش منتشر شده شرکت کنور

دانلودنرم افزار دایره طلایی سهام با۴۸ ساعت تست رایگان

 

آخرین گزارش شرکت صبانور که گزارش عملکرد ماهانه این شرکت است در تاریخ 8/7/1399 برروی سایت کدال قرار گرفت . در این یادداشت قصد داریم این گزارش را از نقطه نظر تحلیل بنیادی به بحث و بررسی بنشینیم.
گزارش عملکرد شهریور ماه سال 1399 شرکت صبا نور به شرح ذیل می باشد.

گزارش عملکرد شهریور ماه 99 شرکت کنور

آخرین گزارش شرکت کنور مندرج در سایت کدال

فروش کل ماهیانه شرکت کنور

همانطور که در این گزارش مشاهده می کنید گزارش منتشر شده شرکت صبا نور فعالیت تولید و فروش این شرکت در شهریور ماه 99 را بطور کامل نشان می دهد. بررسی تولید و فروش شرکت ها اولا میزان رشد عمکردی آنان را برای استفاده کنندگان روشن می سازد و دوما با بررسی این گزارش می توان میزان رونق یا رکود و همچنین استراتژی توان تعدیل شرکتها را بررسی نمود.
با استفاده از نمودار های گرافیکی نرم  افزار دایره طلایی سهام، این گزارش و همچنین عملکرد تولید و فروش تمامی شرکتها را می توانید ملاحظه و بررسی نمایید .

فروش کل ماهیانه شرکت کنور

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید مبلغ فروش شرکت صبا نور در شهریور ماه سال 99 مبلغ 1.102.276 میلیون ریال می باشد که با مقایسه این رقم با عملکرد مشابه شال قبل این شرکت به مبلغ 909.077 میلیون ریال بوده است ، شاهد رشد عمکرد فروش این شرکت هستیم.
بدین ترتیب با میانگین گیری از ارقام فروش شرکت صبانور در فصل تابستان سال 99 نسبت به دوره مشابه در سال 98 ، رشد این شرکت را می توان به خوبی مشاهده نمود .

دانلودنرم افزار دایره طلایی سهام با۴۸ ساعت تست رایگان

نرخ فروش محصول استراتژیک شرکت کنور

نرخ فروش محصول استراتژیک شرکت کنور

محصول استراتژیک شرکت کنور (کنسانتره خشک ) می باشد. محصول استراتژیک محصولی است که بیشترین میزان فروش شرکت از این محصول است. در بررسی گزارش فوق مشهود است که محصول استراتژیک شرکت یعنی کنسانتره خشک با نرخ بالاتری نسبت به دو ماه گذشته فصل تابستان سال 99 و حتی فصل گذشته یعنی بهار سال 99 به فروش رفته است که خود عامل مثبتی برای رشد فروش شرکت می باشد.

میزان تولید محصول استراتژیک شرکت کنور

میزان تولید محصول استراتژیک شرکت کنور

میزان تولید محصول استراتژیک شرکت کنور اما به نسبت ماه های گذشته فصل تابستان رشد نداشته است و کمتر نیز شده است.البته این مورد شاید از سیاست های داخلی این شرکت و یا متاثر از هر عامل دیگری که باشد نکته منفی به حساب نمی آید زیرا شرکت توانسته است این محصول را با نرخ بالاتری به فروش برساند.

در واقع با بررسی تعداد تولید این محصول از ابتدای سال 99 و همچنین دوره مشابه سال قبل احتمالا این شرکت تعداد مورد نیاز برای فروش این محصل را در انبارهایش داشته است و نیز به تولید افزایشی آن ندیده است. البته این موضوع کاملا برداشتی تحلیلی است و ممکن است هر دلیل دیگری مانند خرابی دستگاه های تولید یا نبود و کمبود مواد اولیه تولید بر اثر وضعیت کنونی کشور ، برای کاهش تولید این محصول بتوان متصور شد .

دانلودنرم افزار دایره طلایی سهام با۴۸ ساعت تست رایگان

میزان فروش محصول استراتژیک شرکت کنور

میزان فروش محصول استراتژیک شرکت کنور

میزان فروش محصول استراتژیک در شرکت کنور نیز روند کاهشی نسبت به فصل تابستان سال 99 و همچنین از ابتدای سال 99 داشته است .همانطور که در تصویر نیز می بینید این مبلغ در کل سال 98 نیز روند کاهشی داشته است . حال این سوال مطرح است که چرا محصول استراتژیک این شرکت که محصول اصلی این شرکت نیز هست به چه دلیل با کاهش فروش در دوره های گذشته مواجه است .

استفاده از نرم افزار دایره طلایی سهام این امکان را مهیا نمود تا با کنار هم قرار دادن گزارشات این شرکت و همچنین کلیه شرکتهای بروسی ، بررسی تحلیلی گزارشات تولید و فروش که به گزارشات ماهانه مشهور است به این سادگی و فقط با مقایسه نمودارهای ساده گرافیکی امکانپذیر باشد.

وضعیت بنیادی شرکت کنور ( تحلیل بنیادی)

شرکت کنور از نظر استراتژی روند سودآوری ، استراتژی کانسلیم . همچنین استراتژی توان تعدیل که بخشی از آن در این مقاله بررسی شد ، وضعیت مناسبی از نظر بنیادی دارد .

با در کنار هم قرار گرفتن اطلاعات مورد نیاز جهت انجام تحلیل بنیادی که شامل ( استراتژی روند سودآوری یا TTM ، استراتژی کانسلیم . همچنین استراتژی توان تعدیل ) می باشد وضعیت بنیادی تمامی شرکتها را بررسی نمود . نرم افزار دایره طلایی سهام با استخراج و طبقه بندی اطلاعات مورد نیاز و نمایش این اطلاعات بصورت نمودارهای گرافیکی این امکان را به شما می دهد که با یک نگاه وضعیت بنیادی هر شرکت را بررسی نمایید.

نویسنده : امیرحسین قربان زاده

موفق و پر سود باشید

 

 

 

 

 

 

 

مطالب زیر را حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: