final-logo-png

نرم افزار دایره طلایی سهام

نرم افزار تحلیل بنیادی سهام

تحلیل بنیادی آخرین گزارش فصلی شرکت خزامیا (سه ماهه دوم 99) 1399/08/27

دسته بندی :تحلیل بنیادی 17 نوامبر 2020 مدیر سایت 1240

تحلیل بنیادی آخرین گزارش فصلی شرکت خزامیا
(سه ماهه دوم 99) 1399/08/27

تحلیل بنیادی آخرین گزارش فصلی شرکت خزامیا

 

دانلودنرم افزار دایره طلایی سهام با۴۸ ساعت تست رایگان

 

تحلیل بنیادی آخرین گزارش فصلی شرکت خزامیا

اطلاعات و صورتهای مالی میان دوره ای دوره 6 ماهه منتهی به 1399/06/31 (حسابرسی نشده) این شرکت در سامانه کدال درج گردیده است و به شرح زیر است .

در این گزارش اطلاعات و صورتهای مالی مربوط به عملکرد 6 ماهه اول سال 99 این شرکت منتشر شده است که در این گزارش بصورت تفکیک شده عملکرد سه ماهه دوم سال 99 مورد ارزیابی و بررسی و تحلیل بنیادی قرار خواهد گرفت .

صورتحساب سود وزیان شرکت خزامیا

 

 

آخرین گزارش شرکت خزامیا مندرج در سایت کدال

در صورتحساب سود و زیان شرکت خودرو سازی زامیاد در عملکرد دوره 6 ماهه اول سال 99 سودی بالغ بر 9.275 میلیون ریال گزارش شده است که به نسبت دوره مشابه سال قبل که گزارش زیان از این شرکت منعکس شده است رشد چشمگیری داشته است .

استراتژی روند سودآوری شرکت خزامیا

استراتژی روند سودآوری در تحلیل بنیادی شرکت خزامیا

نمودارعدد TTM این شرکت در عملکرد سه ماهه دوم سال 99 از دو دوره قبلی خود بیشتر بوده است و همچنین روند نمودار نیز کاملا صعودی و مثبت است . لذا شرکت زامیاد از فیلتر مربوط به استراتژی روند سودآوری در تحلیل بنیادی عبور می کند .

استراتژی کانسلیم شرکت خزامیا

استراتژی کانسلیم در تحلیل بنیادی شرکت خزامیا

میزان سود عملکرد سه ماهه دوم سال 99 گروه خودرو سازی زامیاد بالغ بر 15.439 میلیون ریال گزارش شده است که با وجود بر رشد 94 درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل، نتوانسته است از میزان اولین یا دومین سود عالی یکسال گذشته در این شرکت بیشتر باشد لذا این شرکت فقط از فیلتر اول استراتژی کانسلیم عبور می کند .
با این حال این شرکت از نظر استراتژی کانسلیم بنیادی محسوب می شود چون یکی از شرایط مورد نیاز را برای عبور از این استراتژی تحلیل بنیادی دارا می باشد .

استراتژی توان تعدیل شرکت خزامیا

البته اطلاعات مورد نیاز برای بررسی استراتژی توان تعدیل برخلاف دو استراتژی قبلی از گزارشات فصلی استخراج نمیشود بلکه با استفاده ازاطلاعات گزارش فعالیت ماهانه این شرکت مورد ارزیابی قرار می گیرد .

فروش ماهیانه شرکت خزامیا

فروش ماهیانه شرکت خزامیا

میزان فروش ماهیانه شرکت خزامیا در مهرماه سال 99 بالغ بر 3.581.745 میلیون ریال بوده است که علاوه بر حفظ روند صعودی درمیزان فروش ماهیانه در سال 99 از میانگین مدت مشابه سال قبل خود نیز به میزان قابل قبولی بیشتر است لذا از فیلتر استراتژی فروش ماهیانه عبور می کند .

 

دانلودنرم افزار دایره طلایی سهام با۴۸ ساعت تست رایگان

افزایش در نرخ فروش محصول استراتژیک شرکت خزامیا

افزایش در نرخ فروش محصول استراتژیک شرکت خزامیا

محصول استراتژیک شرکت خودروسازی زامیاد، توعی از وانت است که در سال 99 و بخصوص مهرماه با افزایش نرخ فروش مناسبی به فروش رسیده است . نمودار نرخ فروش این محصول در تمامی ماه های سال 99 صعودی بوده است و از شرایط مناسب فروش این توع از خودرو در این شرکت حکایت دارد و از فیلتر های موجود در این بخش نیز عبور می کند.

افزایش در میزان (تعداد) تولید محصول استراتژیک شرکت خزامیا

افزایش در میزان (تعداد) تولید محصول استراتژیک شرکت خزامیا

اطلاعات مقایسه ای از این بخش از شرکت خودروسازی زامیاد در سال 98 در دست نیست و این احتمالا به دلیل عدم تولید این محصول در سال 98 و یا عدم شمول این محصول به عنوان محصول استراتژیک در سال قبل بوده است . نمودار نیزان (تعداد) فروش در سال 99 این شرکت را نمی توان صعودی به حساب آورد ولی شرکت از مرداد ماه سال 99 به بعد افزایش تعداد فروش این محصول را در گزارشات خود منعکس نموده است .

 

دانلودنرم افزار دایره طلایی سهام با۴۸ ساعت تست رایگان

وضعیت کلی بنیادی شرکت خزامیا

شرکت خودرو سازی زامیاد از نظر عبور از استراتژی های تحلیل بنیادی در شرایط متوسط و البته قابل قبولی است و فقط در بخش برتری استراتژی کانسلیم و بخش افزایش میزان (تعداد) فروش در استراتژی توان تعدیل از فیلتر های موجود عبور نکرده است .

 

نویسنده امیرحسین قربان زاده

موفق و پیروز باشید

 

 

مطالب زیر را حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: