final-logo-png

نرم افزار دایره طلایی سهام

نرم افزار تحلیل بنیادی سهام

تحلیل بنیادی آخرین گزارش ماهیانه شرکت خنصیر (آبان ماه 99)

دسته بندی :تحلیل بنیادی 6 دسامبر 2020 مدیر سایت 852

تحلیل بنیادی گزارش آبان ماه 99 شرکت خنصیر

 

دانلودنرم افزار دایره طلایی سهام با۴۸ ساعت تست رایگان

تحلیل بنیادی آخرین گزارش ماهیانه شرکت خنصیر

آخرین و جدیدترین گزارش منتشر شده از شرکت مهندسی نصیر ماشین با نماد خنصیر با عنوان گزارش فعالیت ماهانه دوره یکماهه منتهی به 1399/08/30 در سامانه کدال درج و به شرح زیر است .

گزارش آبان ماه 99 شرکت خنصیر

آخرین گزارش شرکت خنصیر مندرج در سایت کدال

 

در این مقاله اطلاعات تولید و فروش شرکت خنصیر را ارزیابی نموده و وضعیت این شرکت از نظر وضعیت بنیادی را بررسی می نماییم .

 

استراتژی های تحلیل بنیادی

 

استراتژی روند سودآوری شرکت خنصیر

استراتژی روند سودآوری در تحلیل بنیادی شرکت خنصیر

نمودار روند سودآروی و عدد TTM مربوط به آن در شرکت خنصیر در دوره های گذشته منفی و نزولی بوده است ولی دردو دوره سه ماهه اخیر (فصول بهار و تابستان 99) نمودار روند سودآوری این شرکت به حالت صعودی تغییر کرده و در شرایط مناسبی از نظر این بخش از تحلیل بنیادی قرار گرفته است .

استراتژی کانسلیم شرکت خنصیر

استراتژی کانسلیم در تحلیل بنیادی شرکت خنصیر

استراتژی کانسلیم به بررسی سود خالص فصلی آخرین دوره گزارش شده شرکت مورد بررسی می پردازد و از طریق مقایسه آن با دوره مشابه سال قبل میزان موفقیت شرکت در دستیابی به استانداردهای این استراتژی بررسی می شود .

د رشرکت خنصیر، سود خالص گزارش شده در سه ماهه دوم سال 99 بالغ بر 35.724 میلیون ریال بوده است که به نسبت دوره مشابه در سال قبل به میزان بیش از 1000% افزایش یافته است . همچنین این مبلغ سود، رتبه دومین سود عالی در یکسال گذشته این شرکت را داراست فلذا شرکت خنصیر از نظر استراتژی کانسلیم تحلیل بنیادی در شرایط مناسبی است .

استراتژی توان تعدیل شرکت خنصیر

این استراتژی مباحث مربوط به فروش و مشخصه های اصلی آن شامل نرخ و میزان فروش محصول استراتژی را بررسی می نماید . در ادامه به بررسی مقوله فروش شرکت خنصیر می پردازیم .

فروش کل ماهیانه شرکت خنصیر

فروش کل ماهیانه در تحلیل بنیادی شرکت خنصیر

میانگین فروش فصلی شرکت خنصیر در فصل پاییز سال 99 به نسبت فصل مشابه در سال گذشته به میزان 125% افزایش داشته است که از نظر تحلیل بنیادی عملکرد قابل قبولی به حساب می آید . البته میزان فروش ماهیانه این شرکت در سال 99 دارای روند صعودی نبوده و به در آبان ماه به کمترین میزان در سال گذشته رسیده است .

نرخ فروش محصول استراتژیک شرکت خنصیر

نرخ فروش محصول استراتژیک شرکت خنصیر

در میان محصولات شرکت خنصیر محصول (میل لنگ پراید 1300) به دلیل درصد فروش بیشتر مورد توجه قرارگرفته و به عنوان محصول استراتژیک این شرکت محسوب می شود .

میانگین کل نرخ فروش محصول استراتژیک شرکت خنصیر در سال 99 به میزان قابل توجهی از سال 98 بیشتر بوده است . با این وجود میانگین نرخ فروش محصول استراتژیک این شرکت در فصل پاییز به نسبت فصل تابستان در سال 99 اندکی بیشتر بوده است که ازنظر تحلیل بنیادی برای عبور از فیلترهای این بخش از استراتژی توان تعدیل کافی بوده است .

میزان (تعداد) فروش محصول استراتژیک شرکت خنصیر

میزان (تعداد) فروش محصول استراتژیک شرکت خنصیر

میزان یا تعداد فروش محصول استراتژیک در تحلیل بنیادی نسبت به نمودار سال گذشته در مدت مشابه سنجیده می شود . در شرکت خنصیر میزان فروش محصول استراتژیک در سال 99 به نسبت سال 98 در فصل پاییز به میزان 50% بیشتر بوده است و از نظر تحلیل بنیادی قابل قبول و مناسب است .

نتیجه گیری

با توجه به اینکه شرکت مهندسی نصیر ماشین در تمامی استراتژی های تحلیل بنیادی موفق عمل نموده است و تمامی استانداردهای لازم را در فعالیت های خود کسب کرده است می توان این شرکت را یکی از شرکتهای مطلوب بازار بورس دانست که میتوانید این شرکت را در لیست بررسی خود برای انجام سایر تحلیل های لازم قرار دهید .

 

دانلودنرم افزار دایره طلایی سهام با۴۸ ساعت تست رایگان

درباره نرم افزار دایره طلایی سهام

نرم افزار دایره طلایی سهام به عنوان تنها نرم افزار تحلیل بنیادی بورس وظیفه شناسایی و معرفی سهام بنیادی را به عهده دارد .

این نرم افزار تنها با چند کلیک بهترین سهام بنیادی را در اختیار شما قرار می دهد تا در معاملات خود در بازار بورس آنها را بکارگیرید.

با استفاده از این نرم افزار، تحلیل بنیادی که همواره به تحلیل پیچیده و رمان بر معروف بوده است، به عملی آسان و شیرین و سریع تبدیل خواهد شد

که کمک شایانی در انتخاب سهام برای خرید خواهد نمود .

یادگیری تحلیل بنیادی را شاید بتوان اولین قدم در آموزش بورس دانست زیرا پایه و اساس انتخاب درست هر سهمی به شمار می رود .

 

نویسنده امیرحسین قربان زاده

موفق و پیروز باشید

 

مطالب زیر را حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: