نرم افزار دایره طلایی سهام عصای دست فعالان بورس

دسته بندی :آموزش نرم افزار 7 دسامبر 2020 مدیر سایت 1602

 نرم افزار دایره طلایی سهام
انجام بخشهای مختلف تحلیل بنیادی

 نرم افزار دایره طلایی سهام

دانلود نرم افزار دایره طلایی سهام با 48 ساعت تست رایگان

بخش اول استراتژی های تحلیلی

الف) استراتژی روند سودآوری

الف) استراتژی روند سودآوری نرم افزار دایره طلایی سهام

این استراتژی از طریق تشکیل نمودار عدد TTM موقعیت شرکت مورد بررسی را از نظر استراتژی روند سودآوری بررسی نموده و روند کاهشی یا افزایشی نمودار عدد TTM مبنای اظهار نظر این استراتژی در نرم افزار دایره طلایی سهام است .

این استراتژی از طریق فرمولی خاص و منحصر بفرد عدد موسوم به TTM را به دست آورده و نمودار مذکور را بر مبنای آن تشکیل می دهد .

ب) استراتژی کانسلیم

ب) استراتژی کانسلیم نرم افزار دایره طلایی سهام

این استراتژی سود خالص فصلی شرکت های بورسی را از طریق فرمول خود در نرم افزار دایره طلایی سهام به دست آورده و مبنای عملیات خود قرار می دهد . این استراتژی سود خالص دوره ای گزارش شده در صورتهای مالی شرکت مورد بررسی را به صورت صورت خالص دوره های سه ماهه (فصلی) و بصورت تفکیکی محاسبه نموده و درصد رشد سود هریک از سه ماهه های فعالیت شرکت نسبت به دوره مشابه سال گذشته آن مبنای اظهارنظر این استراتژی خواهد بود.

عکس

ج) استراتژی توان تعدیل

ج) استراتژی توان تعدیل نرم افزار دایره طلایی سهام

این استراتژی با بررسی میزان فروش ماهیانه و فصلی و آیتم های مختلف مقوله فروش مانند نرخ فروش محصول، میزان(تعداد) فروش محصول درباره وضعیت شرکت مورد بررسی اظهارنظر می کند . این استراتژی مقوله مهم فروش ماهیانه شرکتها را به نسبت دوره های پیشین (فصل یا سال گذشته ) آن بررسی و نمودار های آن را تهیه و در اختیار کاربر می گذارد . افزایش یا کاهش میزان فروش ماهیانه و یا مشخصه های اصلی مبحث فروش، استراتژی توان تعدیل شرکتها را تشکیل می دهد .

دانلود نرم افزار دایره طلایی سهام با 48 ساعت تست رایگان

 

بخش نمودار های تحلیلی و تطبیقی

الف) عملکرد حقیقی و حقوقی سهام

الف) عملکرد حقیقی و حقوقی سهام

در این بخش شما در ابتدا می توانید عملکرد سهامداران حقیقی و حقوقی سهم ورد نظر خود را نسبت به نمودار قیمت تعدیل شده یا تعدیل نشده سهم سنجیده و کاملا متوجه شوید در فراز و فرود های قیمت سهم کدام گروه از سهامداران دخیل بوده و فعالیت بیشتری داشته اند .

شما می توانید این مقایسه ها را در بازه های زمانی مختلف کوتاه یا بلند مدت ملاحظه کنید و تغییرات را در دوره های زمانی مختلف بررسی کنید .

عکس

الف 1) بخش وزن سهامدار حقیقی

بخش وزن سهامدار حقیقی

بررسی این بخش از نرم افزار ، این امکان را به شما می دهد که عملکرد سهامداران (حقیقی) را به دقت مورد بررسی قرار داده و وزن خریداران حقیقی را به میزان خرید و فروش آن ها بسنجید. در این باره توجه داشته باشید که این بخش فقط خرید و فروش سهامداران حقیقی را به شما نشان می دهد . گرچه با بررسی عملکرد سهامداران حقیقی می توان تا حدودی عملکرد سهامداران حقوقی را نیز دانست ولی در این بخش برتری خرید نسبت به فروش سهامداران حقیقی ملاک عمل است .

عکس

ب) نمودار های تطبیقی گوناگون بورسی

ب) نمودار های تطبیقی گوناگون بورسی

یکی از کاربردی ترین و مهم ترین بخشهای تحلیلی در یک نرم افزار بورسی این است که شما به عنوان مثال انطباق دو نمودار سودآوری و قیمت سهم را دانسته و با سنجش آن عملکرد سهم در آینده را تا حدودی بررسی نمایید . این بخش از نرم افزار دایره طلایی سهام این امکان را در اختیار شما قرار داده است که نمودارهای مختلفی از سهم را در اختیار داشته و آنها را با یکدیگر مقایسه کنید . در این بخش نمودارهای مربوط به سودآوری، شاخص کل، شاخص صنعت، شاخص هم وزن، P/E شرکتها و قیمت های تعدیل شده و تعدیل نشده را ببینید.

عکس

دانلود نرم افزار دایره طلایی سهام با 48 ساعت تست رایگان

ج) نمودار قیمت سهم

ج) نمودار قیمت سهم

این بخش از نرم افزار دایره طلایی سهام نیز نمودارهای مربوط به قیمت سهم را د ردو قالب نمودار خطی و نمودار کندل استیک به شما نمایش می دهد .

عکس

این نرم افزار، تنها نرم افزاری است که بهترین سهام بورسی از نظر بنیادی را به شما نشان می دهد . با این نرم افزار می توانید همواره بنیادی ترین سهام های بورسی را در اختیار داشته باشید .

بخش آخرین تغییرات سهام

در این بخش شما می توانید آخرین گزارشات ماهیانه و فصلی شرکتهای بورسی موردنظر خود را بررسی نمایید . گزارشات بورسی شرکتها بلافاصله بعد از قرارگیری در سامانه کدال بر روی نرم افزار دایره طلایی سهام نیز بارگذاری میشود.

لازم به ذکر است که گزارشات فصلی در بخشهای استراتژی روند سودآوری و استراتژی کانسلیم و گزارشات ماهیانه در استراتژی توان تعدیل اثر گذار و قابل تحلیل است .

 

نویسنده امیر حسین قران زاده

 

مطالب زیر را حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: