تحلیل بنیادی آخرین گزارش ماهیانه شرکت حریل (مهرماه 99) 1399/08/22

دسته بندی :تحلیل بنیادی 12 نوامبر 2020 مدیر سایت 873

تحلیل بنیادی آخرین گزارش ماهیانه شرکت حریل
(مهرماه 99) 1399/08/22

دانلودنرم افزار دایره طلایی سهام با۴۸ ساعت تست رایگان

 

تحلیل بنیادی آخرین گزارش ماهیانه شرکت حریل

در این مقاله به تحلیل و بررسی گزارش فعالیت ماهیانه دوره 1 ماهه منتهی به 1399/07/30 خواهیم پرداخت و تاثیر اطلاعات و ارقام مندرج در گزارش مذکور در وضعیت بنیادی شرکت حریل را بررسی می نماییم .

آخرین گزارش ماهیانه شرکت حریل

آخرین گزارش شرکت حریل مندرج در سایت کدال

 

فروش ماهیانه شرکت حریل

فروش ماهیانه در تحلیل بنیادی شرکت حریل

شرکت ریل پرداز سیر در مهرماه سال 1399 میزان فروشی بالغ بر 307.983 میلیون ریال داشته است که گرچه در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته دارای فزونی و افزایش است ولی همانطور که در تصویر نیز می بینید افزایش میزان فروش این شرکت در سال 99 روند نزولی دارد .
این موضوع از آنجا اهمیت می یابد که این شرکت در ماه های آینده با ادامه روند فعلی میزان فروش ماهیانه شاید از نظر میزان فروش ماهیانه شرایط بنیادی خود را از دست بدهد.

 

دانلودنرم افزار دایره طلایی سهام با۴۸ ساعت تست رایگان

سهم فروش محصولات و محصول استراتژیک شرکت حریل

سهم فروش محصولات و محصول استراتژیک شرکت حریل

شرکت ریل پرداز سیر شرکتی خدماتی است که قراردادهای حمل و نقل منعقد و در دست اجرا دارد . از میان خدمات ارائه شده این شرکت در مهرماه سال 99، (حمل ذوب آهن) بیشترین مبلغ را داشته است و لذا به عنوان محصول استراتژیک این شرکت شناسایی و بررسی و تحلیل بر روی این محصول انجام خواهد شد .

مبلغ فروش (ارائه خدمات) محصول استراتژیک شرکت حریل

مبلغ فروش (ارائه خدمات) محصول استراتژیک در تحلیل بنیادی شرکت حریل

همانطور که گفته شد به دلیل فعالیت های خدماتی شرکت حریل، در تحلیل بنیادی این شرکت فقط بحث مبلغ فروش یا ارائه خدمات مورد بررسی قرار می گیرد .

در مهرماه سال 99 میزان فروش یا ارائه خدمات در این شرکت به نسبت ماه های گذشته دارای کاهش و نزول است گرچه این نزول در شهریور ماه نیز در عملکرد این شرکت در بخش مبلغ فروش یا ارائه خدمات قابل مشاهده است .

 

دانلودنرم افزار دایره طلایی سهام با۴۸ ساعت تست رایگان

وضعیت بنیادی شرکت حریل

وضعیت تحلیل بنیادی شرکتهای بورسی از طریق استراتژی روند سودآوری و استراتژی کانسلیم قابل بررسی می باشد .

استراتژی روند سودآوری شرکت حریل

استراتژی روند سودآوری در تحلیل بنیادی شرکت حریل

نمودار عدد TTM شرکت حریل در دید کلی دارای روند صعودی است و عملکرد مناسبی در این بخش برای این شرکت به حساب می آید . ضمنا این شرکت در فعالیت های سه ماهه دوم سال 99 موفق شده است نزول جزئی که در نمودار مذکور به وقوع پیوسته است را نیز پوشش داده و عدد TTM آخرین دوره سه ماهه از دو دوره قبلی آن بیشتر است .

استراتژی کانسلیم شرکت حریل

استراتژی کانسلیم در تحلیل بنیادی شرکت حریل

سود 144.201 میلیون ریالی شرکت ریل پرداز سیر در سه ماهه دوم سال 99، به نسبت دوره مشابه سال قبل دارای 159% افزایش است و همینطور عالی ترین مبلغ سود این شرکت در یکسال گذشته فعالیت این شرکت بوده است که عملکرد قابل قبولی برای عبور از فیلتر استراتژی کانسلیم است .

 استراتژی توان تعدیل شرکت حریل

آنچه در این مقاله در رابطه با مقوله فروش (ارائه خدمات) شرکت ریل پرداز سیر بیان شد تحلیل استراتژی توان تعدیل این شرکت است . این شرکت در بخش فروش ماهیانه و مبلغ فروش محصول استراتژیک، گرچه در مهرماه سال 99 شرایط لازم برای عبور از فیلتر استراتژی توان تعدیل را داراست ولی هر دوی این نمودارها طبق آنچه از تصاویر آن ها پیداست دارای روند نزولی بوده و در صورت ادامه این روند احتمالا این شرکت در بخش استراتژی توان تعدیل موقعیت مناسبی در بخش تحلیل بنیادی نخواهد داشت .

 

تحلیل بنیادی حریل ۱۳۹۸/۱۱/۲۶

 

 

نویسنده و تحلیل گر امیرحسین قربان زاده

موفق و پیروز باشید

 

 

 

 

 

 

مطالب زیر را حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: