final-logo-png

نرم افزار دایره طلایی سهام

نرم افزار تحلیل بنیادی سهام

تحلیل بنیادی آخرین گزارش ماهیانه شرکت فزرین (مهرماه 99) 1399/08/11

دسته بندی :تحلیل بنیادی 1 نوامبر 2020 مدیر سایت 1055

تحلیل بنیادی آخرین گزارش ماهیانه شرکت فزرین
(مهرماه 99) 1399/08/11

دانلودنرم افزار دایره طلایی سهام با۴۸ ساعت تست رایگان

تحلیل بنیادی آخرین گزارش ماهیانه شرکت فزرین

آخرین گزارش منتشر شده از شرکت زرین معدن آسیا که در تاریخ 1399/08/10 در سامانه کدال درج گردیده است ، گزارش فعالیت ماهانه دوره 1 ماهه منتهی به 1399/07/30 است که در این مقاله با نگاه تحلیل بنیادی این گزارش را بررسی می نماییم.

تحلیل بنیادی آخرین گزارش ماهیانه شرکت فزرین

 

آخرین گزارش شرکت فزرین مندرج در سایت کدال

 

در این مقاله اعداد و ارقان و اطلاعات مربوط به تولید و فروش این شرکت به تفضیل آمده است و برای انجام تحلیل بنیادی نیاز به این داریم که این اطلاعات را کنار هم قرار داده و آن ها را تحلیل و بررسی و نتیجه گیری کنیم .

 

فروش کل ماهیانه شرکت فزرین

فروش ماهیانه در تحلیل بنیادی شرکت فزرین

همانطور که در حدول مربوط به فروش ماهیانه شرکت زرین معدن آسیا مشاهده می کنید عدد فروش این شرکت در مهرماه سال 99 نسبت به تمامی دوره های پیشین خیره کننده است . این شرکت در مهرماه سال 99 موفق به فروش محصولات خود به میزان 512140 میلیون ریال شده است که ادامه روند فروش بالای این شرکت از ابتدای سال 99 تا کنون است .

میزان فروش در شرکت زرین معدن آسیا معادل بیش از 400 درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد داشته است لدا این شرکت در بخش فروش در مهرماه سال 99 بسیار موفق و قابل توجه عمل کرده است .

 

فروش کل تجمیعی شرکت فزرین

فروش کل تجمیعی در تحلیل بنیادی شرکت فزرین

نمودار تجمیعی فروش شرکت زرین معدن آسیا کاملا روند صعئدی فروش در سال 99 این شرکت را بیان می کند . میزان فروش این شرکت در مجموع 7 ماه اول سال 99 از فروش کل این شرکت در سال 98 نیز بیشتر بوده است و از این جهت رشد مناسبی در فروش این شرکت به چشم می خورد .

دانلودنرم افزار دایره طلایی سهام با۴۸ ساعت تست رایگان

 

سهم فروش محصولات و محصول استراتژیک شرکت فزرین

در مهرماه سال 1399 محصول (کنسانتره روی) بیشترین میزان مبلغ فروش ماهیانه را داشته است و لذا به عنوان محصول استراتژیک شرکت زرین معدن آسیا محسوب می شود و تحلیل و بررسی بر روی تغییرات این محصول انجام خواهد شد .

 

نرخ فروش محصول استراتژیک شرکت فزرین

نرخ فروش محصول استراتژیک شرکت زرین معدن آسیا تغییرات زیادی در طول سالهای گذشته داشته است ولی درمهرماه سال 1399 به بیشترین میزان خود از سال 96 تاکنون رسیده است .

نرخ فروش محصول استراتژیک این شرکت در سال 1399 صعودی است و انتظار می رود در ماه های آینده به سقف بالاتری از این مقدار نیز برسد .

 

میزان (تعداد) محصول استراتژیک شرکت فزرین

میزان عددی فروش محصول استراتژیک در شرکت زرین معدن آسیا در سال 99 و تا مهرماه روند صعودی و رو به رشدی داشته است . البته این عدد تا اینجای کار نیز از میانگین تعداد فروش در سال ها ی گذشته بیشتر است که عملکرد مناسب و قابل قبولی برای این شرکت به حساب می آید ولی این شرکت تجربه فروش 10 هزار واحدی از محصول استراتژیک خود را در بهمن ماه سال 96 داشته است و رسیدن به این تعداد و حتی تعداد فروش بالاتر در محصول استراتژیک این شرکت دور از انتظار نیست .

 

میزان تولید محصول استراتژیک شرکت فزرین

بررسی نمودار های میزان تولید محصول استراتژیک شرکت زرین معدن آسیا نشان می دهد میزان تولید این شرکت در تمامی سالهای پیشین فعالیت این شرکت تا مرداد ماه روند صعودی دارد و تقریبا از شهریور ماه هرسال میزان تولید با کاهش مواجه می شود . این الگو در فعالیت سال 99 این شرکت نیز پیگیری شده و این شرکت از همان مرداد ماه تا مهرماه سال 99روند نزولی و کاهشی در میزان تولید محصول استراتژیک خود اعمال نموده است .

بنابراین شرکت زرین معدن آسیا از نظرمیزان تولید محصول استراتژیک عملکرد قابل قبولی ندارد ولی این عملکرد به تنهایی خللی در وضعیت تحلیل بنیادی این شرکت وارد نخواهد کرد .

دانلودنرم افزار دایره طلایی سهام با۴۸ ساعت تست رایگان

 

مبلغ فروش محصول استراتژیک شرکت فزرین

روند افزایشی نرخ و تعداد فروش محصول استراتژیک در شرکت زرین معدن آسیا باعث شده است این شرکت فروش ماهیانه محصول استراتژیک خود را به مبلغ 511.099 میلیون ریال در مهرماه سال 99 برساند که عملکردی بی نظیر در طول سالهای فعالیت این شرکت از سال 96 تاکنون به شمار می آید .

همانطور که در بخش فروش کل ماهیانه این شرکت نیز بررسی کردیم این شرکت در سال 1399 میزان فروش خود را به بالاترین سطح آن در طول سالهای گذشته فعالیت خود رسانده است و میزان فروش محصول استراتژیک شرکت بیش از 90 درصد فروش این شرکت در مهرماه سال 99 بوده است .

 

دانلودنرم افزار دایره طلایی سهام با۴۸ ساعت تست رایگان

وضعیت بنیادی شرکت فزرین

تحلیل بنیادی شرکتهای بورسی از تحلیل و بررسی 3 استراتژی در این شرکتها حاصل می شود که عبور شرایط شرکتها از فیلتر های این استراتژی ها باعث بنیادی بودن یا بنیادی نبودن این شرکتها خواهد بود .

استراتژی روند سودآوری شرکت فزرین

این شرکت در نمودار سودآوری یا (TTM) خود در سه ماه دوم سال مالی 99 خود موفق به ارتقای عدد TTM خود شده است و نرخ رشد این نمودار در دوره آخر بیش از 73 درصد است که عملکرد مناسب و قابل قبولی برای این شرکت می باشد .

استراتژی کانسلیم شرکت فزرین

شرکت زرین معدن آسیا در بخش استراتژی کانسلیم نیز عملکرد موفق و قابل قبولی داشته است زیرا سود خالص سه ماهه دوم فعالیت این شرکت در سال مالی 99 به میزان 454 درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته آن رشد داشته است .

استراتژی توان تعدیل شرکت فزرین

شرکت زرین معدن آسیا در استراتژی توان تعدیل که به بررسی مشخصه های فروش شرکتها می پردازد نیز طبق آنچه دراین مقاله بررسی شد نیز عملکرد مناسب و قابل قبولی از خود نشان داده است و از این فیلتر نیز عبور می کند .

 

و در نهایت شرکت زرین معدن آسیا با نماد فزرین از نظر تحلیل بنیادی عملکرد مطلوبی دارد .

در نهایت لازم به ذکر است نرم افزار دایره طلایی سهام به عنوان تنها نرم افزار تحلیل بنیادی بورس قادر است تمامی اطلاعات درج شده در این مقاله و بسیاری اطلاعات دیگر را بصورت ساده و روان و در قالب نمودار های گرافیکی در اختیار شما بگذارد تا با دید بازتر نسبت به انتخاب سهام و هرید آن در بازار بورس اقدام نمایید .

 

 

نویسنده امیرحسین قربان زاده

موفق و پیروز باشید

 

مطالب زیر را حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: