final-logo-png

نرم افزار دایره طلایی سهام

نرم افزار تحلیل بنیادی سهام

تحلیل بنیادی آخرین گزارش شرکت مادیرا

دسته بندی :تحلیل بنیادی 7 اکتبر 2020 مدیر سایت 804

تحلیل بنیادی آخرین گزارش فعالیت یکماهه عملکرد تولید و فروش گروه ماشین های اداری ایران (مادیرا)

تحلیل بنیادی آخرین گزارش شرکت مادیرا

دانلودنرم افزار دایره طلایی سهام با۴۸ ساعت تست رایگان

تحلیل بنیادی آخرین گزارش شرکت مادیرا

آخرین گزارش عملکرد فعالیت ماهیانه شرکت مادیرا منتهی به 31/06/1399 که مربوط به تولید و فروش این شرکت در دوره مذکور می باشد در تاریخ 01/07/1399 در سامانه کدال درج و منتشر گردیده است به شرح زیر است :

آخرین گزارش عملکرد فعالیت ماهیانه شرکت مادیرا منتهی به 31/06/1399 ک

آخرین گزارش مادیرا مندرج در سایت کدال

 

فروش کل ماهیانه شرکت مادیرا

فروش کل ماهیانه شرکت مادیرا

فروش کل شرکت مادیرا در شهریور ماه سال 99 معادل 2.447.397 میلیون ریال است که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل رشد 266 درصدی را نشان می دهد که عملکرد مطلوبی در فروش این شرکت به حساب می آید .
مبلغ فروش شهریور ماه سال 99 از انتدای سال 99 نیز ، بالاترین میزان فروش ماهیانه این شرکت می باشد و همانطور که در تصویر نیز مشخص است این شرکت روند رو به رشدی در میزان فروش ماهیانه خود در سال 99 به خود گرفته است .

فروش کل ماهیانه تجمعی شرکت مادیرا

فروش کل ماهیانه تجمعی شرکت مادیرا

مجموع فروش ماهیانه شرکت مادیرا در ماه های سپری شده از سال 99 نیز در حال عبور از قله های قبلی و رشد بیش از پیش بوده است.
میزان رشد مبلغ فروش ماهیانه تجمعی شرکتها حاکی از توانایی این شرکت ها برای دستیابی به فروش های بیشتر در ماه های پیش رو می باشد .
در نمودار شرکت مادیرا نیز طبق آنچه در تصویر مشخص است روند میزان فروش تجمعی شرکت رو به رشد بوده و در هر ماه رکورد بیشتری را ثبت می نماید. به این ترتیب رشد فروش و سودآوری این شرکت در ماه های آینده نیز دور از انتظار نیست .

دانلودنرم افزار دایره طلایی سهام با۴۸ ساعت تست رایگان

سهم فروش محصولات و محصول استراتژیک شرکت مادیرا

سهم فروش محصولات و محصول استراتژیک شرکت مادیرا

در شرکت مادیرا محصولات نمایشی بیشترین میزان فروش در ماه گذشته را دارا می باشد از این رو محصول استراتژیک شرکت مادیرا محسوب می شود و تمامی تحلیل های لازم بر روی این گروه محصولات انجام می گردد .
لازم به ذکر است استراتژیک بودن یک گروه از محصولات دائمی نیست و ممکن است شرکتها بسته به نوع فعالیت یا سیاست های داخلی شرکت در هر دوره فروش ماهیانه یکی از گروه محصولات بیش از بقیه آن ها باشد و محصول استراتژیک شرکت تغییر کند .

مبلغ فروش محصول استراتژیک شرکت مادیرا

مبلغ فروش محصول استراتژیک شرکت مادیرا

مبلغ فروش عبارتست از حاصلضرب تعداد ( میزان ) فروش در نرخ فروش آن محصول . در شرکت مادیرا طبق آنچه در تصویر مشاهده می کنید موفق به فروش محصول استراتژیک خود به مبلغ 1.867.241 میلیون ریال در شهریور ماه سال 99 شده است که تقریبا 75% میزان فروش شرکت مادیرا متعلق به محصول استراتژیک آن بوده است .
با بررسی نمودار مبلغ فروش شرکت مادیرا کاملا مشهود است که روند میزان فروش محصول استراتژیک شرکت بنیز روند رو به رشد و افزایشی به خود گرفته است .

نرخ فروش محصول استراتژیک شرکت مادیرا

نرخ فروش محصول استراتژیک شرکت مادیرا

نرخ فروش محصول نرخی است که هر واحد از محصول چه به صورت عدد ، کیلو، تن ، و یا هرمقدار دیگری با این نرخ به فروش می رسد. نرخ فروش در شرکت مادیرا در سال 99 روند افزایش داشته و از نرخ فروش در دوره مشابه سال 98 نیز بالاتر است ولی در شهریور ماه از شیب روند افزایشی نرخ فروش محصول کاهش یافته است که باید دید در ماه های آینده این روند به چه صورت پیش خواهد رفت .

دانلودنرم افزار دایره طلایی سهام با۴۸ ساعت تست رایگان

میزان تولید محصول استراتژیک شرکت مادیرا

میزان تولید محصول استراتژیک شرکت مادیرا

همانطور که در تصویر فوق مشاهده می کنید در شرکت مادیرا میزان تولید محصول استراتژیک در
طول سال 99 افزایش و افزونی داشته است .
این نرخ در سال 99 از دوره مشابه سال 98 نیز بسیار فراتر بوده و از میانگین تولید محصول استراتژیک در سال 98 نیز بیشتر است .

میزان فروش محصول استراتژیک شرکت مادیرا

میزان فروش محصول استراتژیک شرکت مادیرا

میزان یا تعداد فروش محصول استراتژیک نیز یکی دیگر از موارد مهم تحلیلی در تحلیل بنیادی می باشد . اگر تعداد یا میزان فروش همراه با نرخ فروش محصول افزایش پیدا کند منجر به سودآوری در شرکت نیز خواهد شد در غیر اینصورت با کاهش تعداد فروش افزایش نرخ فروش بلا اثر خواهد شد. در تمودار فوق میزان فروش محصول در سال 99 رو به افزایش است و از میانگین آن درماه های سپری شده سال 99 و همچنین میانگین کل تعداد فروش در سال 98 فزونی داشته است .

دانلودنرم افزار دایره طلایی سهام با۴۸ ساعت تست رایگان

وضعیت بنیادی شرکت مادیرا

وضعیت بنیادی شرکتها توسط نرم افزار دایره طلایی سهام به سادگی و در قالب نمودار های گرافیکی ارئه می شود .
وضعیت بنیادی دارای 3 مولفه اصلی شامل ( روند سودآوری ، کانسلیم و توان تعدیل ) است و هریک از این مولفه ها باید بررسی و در مورد آن نتیجه گیری شود .
شرکت مادیرا از نظر بنیادی طبق بررسی هایی که توسط نرم افزار دایره طلایی سهام انجام شده است وضعیت مطلوبی ندارد .

نتیجه گیری

شرکت مادیرا یکی از شرکتهای حاضر در بازار بورس ایران و در صنعت توليد محصولات كامپيوتري الكترونيكي ونوري است این شرکت طبق گزارشی که در شهریور ماه سال 1399 خود ارائه داده است در بخش استراتژی توان تعدیل که در این مقاله نیز بررسی شد وضعیت مناسبی در وضعیت فروش ماهیانه خود دارد و طبق نمودار هایی که در این مقاله آورده شده است روند مناسبی از جهت رسیدن به موفقیت در فروش محصولات خود دارد و تحلیل بنیادی آخرین گزارش شرکت مادیرا برای این شرکت احتمالا خبر از رشد فروش این شرکت و متعاقب آن سود آوری این شرکت در ماه های آینده فعالیت شرکت خواهد داشت .
البته باید دید این وضعیت مناسب فروش در این شرکت آیا منجر به رشد قیمت سهام آن در بازار بورس نیز خواهد شد یا خیر .

نویسنده امیرحسین قربان زاده

موفق و پیروز باشید

 

مطالب زیر را حتما بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: